close

這幾天我一個人 有很多自己的時間自己的空間思考我想要的事情
以前的我總覺得犧牲才會有結果才會找到對的好的人
但我到底想要甚麼做什麼夢怎麼樣才會快樂才會幸福
新的學期有很多新的事情 大學轉眼間也近在咫尺
老師要我定義success 我想了好久眼前白紙還是一片空白
這三個月來我一直以為我知道我想要甚麼
從兩年多前就知道今年是最辛苦最重要的時候
我很清楚的知道我想要的學校是甚麼大家對我的期望是甚麼
上學期的成績單出來很驚訝 卻自己很清楚知道原因 很不想面對現實
很想說服自己繼續努力 該怎麼用自己的標準衡量自己

到底要跟誰比較 是不是對你對自己都不公平 有一點點時間自己想一想
我想我知道我想要需要甚麼了
一直以來都用先前的標準來看待我們的關係
但我已經不是三年前的我了 我也不再是三個月前的我
王文華說 男生變成熟是從“自我”轉變為“願意配合他人”; 女生則是從“很配合他人”慢慢找回自我

一直以來我都覺得說服你說服我身邊的人比說服我自己更重要
有時候跟朋友聊天講話都在想怎麼我缺那個我少那個
我其實有很多了我其實很滿足了
他說 you deserve something better and I know I do.
我不想要強求誰配合我但我需要一個瞭解我需要的人
我只想要當一個快樂的人 束縛甚麼的又算甚麼了

I am a relationship girl. I learn to forgive people, I learn to forget people and I learn to move on. I move from relationships to relationships and I’ve never given myself enough time to enjoy someone’s company.

 

It has always been what you want, it has always been what I want. But what do we want? 

And now I know what I want and it might not be what you want
兩個人開心最重要 我想我知道要怎麼讓自己開心了 不再勉強誰不再勉強自己
因為我相信你我相信自己 雖然我不知道我們start or end where

at least now I’m confident I know what I want I know who I am and I know where I want to go

I’m gonna get back on my feet in no time because that’s who I am no matter what people say.
I know who I want as a part of my life and I know what life style I want.


 I’m still gonna enjoy my life enjoy these years and enjoy people around me.

 

 

我好想家 spring break needs to just come a little faster...


 

I finally figure out my summer plan :) nyc with jenny and 上海 with the internship, the combination of best friend, classmates and roommates! 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miersd35 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()